17 września 2019 roku pojechaliśmy z wychowawczyniami - panią Anetą Nawłatyną i panią Joanną Bartoszcze-Wójcik na wycieczkę do Warszawy.

Na początku zwiedziliśmy Stadion Narodowy. Byliśmy tam  w szatniach zawodników, ze zdjęciami naszych piłkarzy, koszulki w kolorach  Drużyny Narodowej, w sali konferencyjnej, sali dla fotoreporterów, na parkingu, gdzie wysiadają zawodnicy przed meczem, łazienkach,  wszędzie  tam , gdzie piłkarze odpoczywają, leczą kontuzje, udzielają wywiadów. Następnie weszliśmy na punkt widokowy, z którego widać przede wszystkim płytę boiska i dużą część  miasta. Jednym słowem ,, Piłkarskie emocje’’. Gdy obejrzeliśmy cały obiekt sportowy ruszyliśmy na Stare Miasto. Najpierw dotarliśmy do Zamku Królewskiego, podeszliśmy pod Kolumnę Zygmunta III Wazy. Spacerkiem z panią przewodnik poszliśmy na rynek  z fontanną Syrenki Warszawskiej. Zrobiliśmy zdjęcia  i kupiliśmy pamiątki. Przewodniczka pokazała nam najwęższy dom w Polsce, kamienicę Artura Oppmana, który spisał legendy związane z Warszawą . Na Górze Gnojnej podziwialiśmy piękny widok na Wisłę, potem zatrzymaliśmy się przy pomniku Małego Powstańca. Była to chwila zadumy, zapaliliśmy znicze i zrobiliśmy wspólne zdjęcie. Dalszy spacer to  to oglądanie kolejnych ciekawych miejsc między innymi:  pomnik Józefa Wybickiego, Adama Mickiewicza, Belweder, grająca multimedialna Ławeczka Chopina,  gmach Biblioteki Uniwersyteckiej . Po obiedzie jednym z ważniejszych punktów naszej wycieczki było Centrum Nauki Kopernik. Mnóstwo atrakcji naukowych. Niesamowite doświadczenia, wszyscy bawili się znakomicie. Gdy wybiła godzina 17 musieliśmy wracać do domu. Ta wycieczka była niesamowita !