Lubelski Park Naukowo-Technologiczny  utworzony został w 2005 roku w Lublinie. Ten naukowy  obiekt obejmuje łącznie 12 500 m2 powierzchni funkcjonalnej i  są to  pracownie, laboratoria, sale wystawowe. 

 

W ofercie Parku znajdują się zajęcia skierowane do dzieci, obejmujące przede wszystkim wspieranie, rozwijanie nauki programowania w tym między innymi programowanie obiektowe Scratch- obiektowy język edukacyjny przeznaczony do nauki podstaw programowania. Programowanie przybiera atrakcyjną, wizualną formę - elementy języka mają kształt puzzli, a poprzez przeciąganie mogą być układane w określonym porządku. Uczniowie klasy IV B w dniu 07. 11. 2018 roku w Dniu Programowania poznali język obiektowy Scratch. Tworzyli interaktywne historyjki, proste animacje i gry. Rozwijali  kreatywność oraz  ćwiczyli myślenie algorytmiczne.

                                                                                              Nauczyciel Joanna Bartoszcze-Wójcik